Thursday, October 2, 2014

Petua Beli Kereta Untuk Hari Raya

ASSALAMUALAIKUM
Menyambut kedatangan Hari Raya Aidilfitri atau Aidiladha amat dinantikan kepada semua kaum muslimin dan muslimat. Perayaan ini amat bermakna bagi merapatkan silarutarahim antara keluarga dan juga sanak saudara.
Beraya dengan kereta baru sudah pasti menjadi idaman dan impian bagi anda. Disini zakiautoworld.com ingin memberi beberapa tips untuk membeli kereta baru untuk berhari raya.

1. Buat tempahan SEBULAN sebelum tarikh hari raya.
2. Tempahan pada saat-saat akhir adalah MERBAHAYA kerana kereta kemungkinan tidak dapat digunakan pada hari raya.
3. Jangan memaksa jurujual kereta untuk memberi JANJI MANIS untuk dapatkan kereta sebelum hari raya (sekiranya masa hanya berbaki seminggu) - Ramai jurujual akan memberi JANJI MANIS untuk mendapatkan Sales dan akhirnya anda kecewa kerana kereta tidak dapat pada waktu dijanjikan.
4. Pada umumnya ramai pelanggan suka membeli kereta pada saat akhir kononnya diskaun terbaik akan ada pada saat-saat akhir (Hakikatnya sebulan atau dua bulan sebelum hari raya - promosi sudah bermula).
5. Secara umumnya - proses keseluruhan untuk dapatkan kereta yang ditempah adalah 10-21 hari bekerja. (Permohonan Pinjaman 2-5 hari bekerja, Proses kereta untuk tiba ke showroom dari kilang 2-5 hari bekerja, Urusan Pendaftaran (JPJ, Bayaran Cukai dll) 1-3 Hari bekerja.


SILA HUBUNGI (SERIOUS BUYERS ONLY):
ZAKI [ 019-2198400 ] Call/Whatsapp/Telegram/Wechat
admin@zakiautoworld.com
________________________________________________________________________________________________ 

"Mudah,Cekap & Amanah"
http://www.zakiautoworld.com/ -  Sejak 2010 (since 2010)



No comments:

Post a Comment

Promosi Toyota / Honda / Perodua / Proton 2018.
Hubungi Zaki 0192198400